מצבר לרכב בלוד – כל היתרונות של קנייה מענק המצברים

מצבר לרכב בלוד

מצבר לרכב בלוד – כל היתרונות של קנייה מענק המצברים

מחפשים מצבר לרכב בלוד לרכישה? הגיע הזמן שתהיו בטוחים תמיד שאתם עושים קנייה חכמה ומשתלמת, ואנחנו נבטיח שזה יהיה כך מעתה והלאה. נעים מאד, אנחנו ענק המצברים אם אתם עדיין לא מכירים, אחד ממשווקי המצברים הותיקים והטובים ביותר בישראל. אנחנו רוצים להסביר לכם למה קניית מצבר מאצלנו היא הדבר המשתלם ביותר שתוכלו לעשות, אבל רגע לפני חשוב לנו להזכיר שאנו זמינים עבורכם תמיד ושאתם מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה ובכל זמן!

מקצועיות ללא פשרות

זה הדבר הראשון שאתם צריכים לדעת עלינו. אצלנו אתם מקבלים אך ורק שירות מקצועי ואדיב ותמיד את המצברים הטובים ביותר. אנו לא מחזיקים מותגים סינים זולים ונבחרת הטכנאים שלנו היא נבחרת של מומחים שמגיעים מהתחום ומקפידים להתעדכן בכל החידושים האחרונים בעולם המצברים.

מתוך כך אנו עובדים עם מותגים מובילים בלבד כמו מצברי ניסן פאוור (אחד המותגים החמים של השנים האחרונות), מצברי שנפ (מותג ישראלי ותיק ובעל שם), מצברי בוש (מצברים חזקים וטובים מאד) ועוד.

מצבר לרכב במחיר משתלם? צרו קשר עכשיו: 072-390-1108!

כמובן שאצלנו תמצאו את כל סוגי המצברים שאתם מחפשים: מצבר פריקה עמוקה לרכבים חשמליים, מצברי טיטניום על סוגיהם, מצבר לקרוואן ורכבי משא ושטח, מצבר לקטנוע ודו גלגלי ובעצם הכל.

מגיעים עד אליכם

אנו מציעים שירות ייחודי ויוצא דופן – מצבר עד הבית. אתם מתקשרים אלינו ומתארים את הבעיה, אנו מציעים לכם מצברים שיתאימו לכם במחירים מעולים ואז מגיעים עד אליכם בתוך זמן קצר להחלפה מהירה וכך חוסכים לכם על הדרך עוד זמן וכסף. שווה, לא?

שירות עם אחריות

שימו לב! לאחר רכישת מצבר אצלנו תקבלו תעודת אחריות מטעם מותג המצברים שרכשתם. התעודה הזו מעידה קודם כל שקיבלתם מוצר חדש, מקורי ותקין לחלוטין ולא שום דבר אחר. מעבר לכך, בכל תקלה או בעיה כלשהי במסגרת תקופת האחריות תוכלו לפנות אלינו ואנו נדאג לתיקון או החלפה במידת הצורך בזמן הקצר ביותר.

אז – בפעם הבאה שאתם מחפשים מצבר לרכב בלוד ויישובי הסביבה – כל מה שצריך זה להרים את הטלפון ולהתקשר למומחים של ענק המצברים!

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
המצבר לרכב שלי

המצבר לרכב שלי

מבחר מצברים של מיטב היצרנים במקום אחד! אנו בעלי 45 שנה של ניסיון בתחום המצברים, דור שני שמנהל את קומפלקס המצברים.

מאמרים נוספים מהבלוג שלנו

מצברים מהקטלוג שלנו