מצברים עד הבית

מצברים עד הבית

שירות מצברים עד הבית הוא שירות VIP אשר מוענק ללקוחות שלנו בכל מקום שבו הם ממוקמים עם רכב אשר אינו מניע.

מצברים עד הבית 

זו אכזבה גדולה להיכנס לרכב ללא יכולת להתניע אותו כשבראש אתם יודעים שתאחרו לפגישה חשובה עקב כך. כדי למזער נזקים ולקדם את התהליך, הדרך הנכונה והיעילה ביותר היא להתקשר למוקד שירות עד הבית שלנו. הטכנאים המיומנים יגיעו תוך פרק זמן קצר לכל מקום שבו הרכב תקוע, אם זה ליד הבית, קרוב למשרד, בסמוך לבית הקולנוע או למרכז בילוי אחר.

הטכנאי מביא אתו מצבר התואם את הדגם של המכונית ואם המצבר אכן שבק חיים והתרוקן מהחומצה, זה הזמן לרכוש מצבר חדש. הטכנאי יתקין אותו באופן מידי ואם לאחר הבדיקה שלו הכול תקין, הנהג יוכל לנסוע למחוז חפצו.

מצבר לרכב במחיר משתלם? צרו קשר עכשיו: 072-390-1108!

בדיקת מצבר 

הנהגים מודעים לפרק הזמן של האחריות אשר ניתן עבור המצבר שהם רכשו בעבר ולכן הם מבינים שאורך החיים שלו יהיה פחות או יותר כאורכה של האחריות. רבים מהם מבקשים מאתנו שנבדוק מעת לעת את מצב המצבר כדי שלא יתקעו עם הרכב כשהמצבר יום אחד יפסיק לפעול לחלוטין. זוהי פעולה חשובה ומאד מומלצת, אם אנשי השירות שלנו רואים שהנוזל במצבר הוא מועט ביותר, עדיף להחליף במקום את המצבר, כדי שלא יוצר מצב שהרכב יתקע תוך ימים או שבועות בודדים.

בדיקת מצבר חייבת להיעשות כשהמנוע קר לאור המסוכנות הרבה אשר כרוכה בפתיחת המכסה של המצבר כשהמנוע חם. המים והחומצה בתוך המצבר הם במצב רתיחה, אם פותחים את המכסה כל הנוזל עף החוצה בבת אחת כמו ממטרה ובמהירות עצומה. קיים חשש מהותי לכוויות ולכן יש לנקוט משנה זהירות, לפתוח פרק זמן ארוך לאחר ההגעה ליעד כך שהמנוע מספיק להתקרר או לחילופין טרם תחילת הנסיעה – זה עדיף. 

הדרך המומלצת היא להשאיר לאיש השירות לבדוק את מצבר לאור המיומנות הרבה שלו בנושא זה כדי למנוע אסונות. 

התקנה מהירה של מצברים 

האפשרות להוציא מצבר ישן ולהתקין במקומו מצבר חדש במהירות היא פתרון נהדר לכל הלקוחות שלנו ולכן אין כל צורך להגיע למוסך בשביל פעולה פשוטה שאינה כרוכה בשימוש בכלי עבודה מיוחדים. אפשר לבצע זאת בשטח ובכל מקום רצוי ללא גרירת הרכב למוסך, דבר שגוזל זמן, כסף וגם עצבים.

הלקוחות שלנו מברכים את השירות החדש ומשתמשים בו בכל צורך במצבר הן עבורם והן עבור חבריהם ובני משפחתם. אופציה זו אשר מעניקה להם את הפתרון המהיר היא האפשרות הנוחה ביותר כדי שאפשר יהיה להתניע את הרכב. 

כל מי שמתקשר אלינו, מקבל מענה מאד מהיר , הטכנאי מגיע מהר ככל האפשר וכל התהליך הוא מאד יעיל. כך הנהג יכול לצאת לנסיעה כשהאיחור אינו משמעותי.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
המצבר לרכב שלי

המצבר לרכב שלי

מבחר מצברים של מיטב היצרנים במקום אחד! אנו בעלי 45 שנה של ניסיון בתחום המצברים, דור שני שמנהל את קומפלקס המצברים.

מאמרים נוספים מהבלוג שלנו

מצברים מהקטלוג שלנו