מצברים לרכב בחיפה

חיפה היא אחת מהערים הגדולות והמאוכלסות ביותר בארץ. למעשה, היא נחשבת כעיר השלישית בגודלה מבחינת האוכלוסייה המתגוררת בה, כך שבאופן טבעי מדובר על עיר עמוסה וסואנת במיוחד. למרות תשתיות הכבישים והנתיבים שנסללו בה כדי להימנע ככל האפשר מעומסי התנועה בעיר ומחוצה לה, אנשים רבים מדווחים על פקקים ארוכים ומתישים בשעות הבוקר או אחרי הצהריים בעיר.

אם הגעתם לביקור קצר בחיפה ממרכז הארץ, מומלץ לבדוק מהן השעות הפחות עמוסות בכבישי העיר כדי לחסוך את ההמתנה בפקקים ולצאת מהעיר בזמן. אך אם למרות התוכניות המוקדמות להימנעות מפקקים, גיליתם לחרדתכם שהרכב לא מניע ואתם כמובן נמצאים רחוק מהמוסך הקבוע שלכם – תשמחו לדעת כי קיימת אפשרות לאספקת מצברים לרכב בחיפה ישירות עד אליכם.

מצברים לרכב בחיפה

מצבר לרכב במחיר משתלם? צרו קשר עכשיו: 072-390-1108!

כיצד מצבר יכול להתקלקל

נתחיל עם הקדמה קצרה על המצבר ותפקידו ברכב של כל אחד מאתנו. המצבר ברכב הוא בעצם סוללה נטענת חשמלית שתפקידה לספק זרם חשמל לכל מערכות הרכב. מערכות אלו כוללות את המזגן ברכב, מערכת השמע, החלונות החשמליים, מגבי הרכב, כל האורות ברכב ועוד. בין השאר, המצבר אחראי גם על העברת זרם חשמלי אל מתג ההצתה של הרכב, כך שבזמן סיבוב המפתח לצורך הנעת הרכב נוצר ניצוץ חשמלי מהמצבר שאחראי להניע את הרכב ואת כל המערכות המחוברות אליו.

כאמור, כמה שהמצבר הוא חלק קטן מכל מכלול הרכב, יש לו תפקיד מהותי ביותר ברכב. ללא מצבר חשמלי לא ניתן להניע את הרכב כלל, ולכן לא ניתן לעשות בו שימוש. משום כך זהו החשוד העיקרי כאשר הרכב לא מניע כלל כשמנסים לסובב את המפתח במתג ההצתה.

המצבר ברכב יכול לשבוק חיים באופן טבעי לאחר כמה שנים של שימוש בו. לכל מצבר יש את אורך החיים שלו, כאשר מצבר איכותי של חברה מקורית יכול להחזיק עד ארבע שנים בשימוש סטנדרטי של הרכב. לכן אם יש ברשותכם מצבר למעלה משלוש שנים, מומלץ לבדוק האם יש צורך להחליפו לפני שיתרחש מצב בו תתקעו עם הרכב ללא יכולת הנעה – ואם מדובר על מצברים לרכב בחיפה, נגיע עד אליכם!

מצד שני, קיימת אפשרות כי המצבר לא יעבוד גם אם מדובר על מצבר חדש או בשימוש של שנה בלבד. מקרים אלה יכולים להתרחש כאשר משאירים את אחד ממערכות החשמל ברכב פועלות בזמן שהרכב אינו מונע – דבר שמרוקן את המצבר ולא מאפשר לו להיטען מחדש. ניתן לתקן בעיה כזו בקלות בעזרת הנעה חיצונית של מצבר אחר מלא, ולאפשר לרכב להישאר מונע לצורך טעינת המצבר מחדש.

מהו שירות אספקת מצברים עד הלקוח

אם הנכם זקוקים להחלפת מצבר חדש, ניתן לקבל את המענה לכך באופן מהיר ומקצועי, אפילו אם מדובר על מצברים לרכב בחיפה. גם אם אינכם נמצאים באזור מגוריכם, אנו נדאג לספק עד אליכם את המצבר החדש כדי שתוכלו לחזור לשגרה במהירות.

דילוג לתוכן