מצברים לרכב בעפולה

אזור הצפון הוא אחד מהאזורים היפים ביותר שיש בארץ. אם החלטתם לצאת לחופשה משפחתית בעפולה הצפונית והפסטורלית, הכינו את עצמכם לנסיעה של כמה שעות מיוון שהעיר רחוקה מאזור המרכז בו אתם מתגוררים. אך למרות המרחק הגדול, הנופים היפים מפצים על כך ותמיד ניתן לבצע עצירות התרעננות לאורך הדרך.

אך מה קורה כאשר בעצירה האחרונה שביצעתם בכניסה לעיר, הרכב פתאום לא מגיב ולא מניע? האם החופשה נהרסה עוד לפני שהיא התחילה? ספויילר… אנו מספקים מצברים לרכב בעפולה.

מצברים לרכב בעפולה

מצבר לרכב במחיר משתלם? צרו קשר עכשיו: 072-390-1108!

כיצד ניתן לזהות אם הבעיה היא במצבר

אחת מהסיבות העיקריות לחוסר יכולת הנעה של הרכב, קשורה לרוב לבעיה במצבר של הרכב. המצבר מעניק מתח חשמלי לרכב בזמן שהוא כבוי, כך שסיבוב המפתח במצת ההתנעה מעורר את הרכב ומפעיל את המנוע וכל שאר החלקים המכניים.

כדי שתוכלו להיות בטוחים כי הרכב לא מניע בגלל בעיית מצבר ולא בעיה אחרת, נסו להדליק את אורות הרכב. מכיוון שהמצבר מספק חשמל למערכות הרכב החשמליות כמו האורות, הם צריכים להידלק בקלות וללא בעיה גם כשהרכב כבוי. אם גם האורות אינם דולקים, זהו סימן ברור כי אי יכולת ההנעה קשורה לבעיית מצבר. במקרה כזה אנו מספקים מצברים לרכב בעפולה.

האם התרחשו סימנים מקדימים המעידים על שחיקת המצבר?

נסו לחשוב האם נתקלתם בסימנים מקדימים של שחיקת המצבר בימים האחרונים. הסימנים המוחשיים ביותר הם רעשי תקתוק קבועים בזמן סיבוב המפתח במצת ההנעה, קושי בהנעה רצופה וחלקה בסיבוב הראשוני של המפתח במצת וזמן ממושך של ניסיונות כדי להניע את הרכב.

גם אם הרכב הניע ללא בעיות בפעמים האחרונות בו הנעתם את הרכב, אך שמתם לב כי בזמן הדלקת המזגן או אורות הרכב נורות החיווי בשעוני הרכב נהיו עמומים וחלשים יותר – זהו סימן מקדים מובהק לכך שהמצבר של הרכב חלש, והוא אינו מצליח לספק את המתח החשמלי הדרוש להפעלת כל חלקי ואביזרי הרכב הזקוקים לחשמל.

הנעת רכב עם כבלים – עזרה ראשונה בלבד

במידה והרכב לא מניע בגלל בעיית מצבר, ניתן להניע אותו בקלות יחסית באמצעות כבלי הנעה שמחוברים למצבר תקין של רכב אחר. למרות שרוב הסיכויים כי בעזרת הכבלים הרכב יונע ללא בעיה, מדובר על פתרון זמני בלבד ולכן מומלץ לבצע בדיקת תקינות למצבר ולהחליפו בחדש. ואם זה המצב, הכל טוב, אנו מספקים מצברים לרכב בעפולה.

שירות אספקת מצברים עד הלקוח

גם אם הייתם בדרככם לחופשה משפחתית בעפולה או כל מקום אחר שהוא לא מוכר ורחוק מאזור מגוריכם, ניתן ליהנות משירות אספקה של מצבר חדש ואיכותי עד המקום בו נתקעתם עם הרכב. המצבר לרכב שלי מספק שירות מכירה ואספקה של מצברים איכותיים ומקוריים של מגוון החברות המובילות בשוק. אנו נדאג להגיע עד אליכם עם איש מקצוע מנוסה, כדי שיבצע בדיקה למצבר התקול ויחליף את המצבר הישן בחדש שמתאים לסוג הרכב שלכם.

כך תוכלו להמשיך את החופשה המשפחתית באזור הצפון, ולא לדאוג מחיפוש אחר חנות קרובה שמוכרת מצברים.

כדאי שתדעו על עוד מקומות שאנחנו נותנים שירות:

מצברים לרכב בחיפה.

מצברים לרכב בנתניה.

דילוג לתוכן