מצברים באשקלון

מצברים עד הבית בראשון לציון

כל מי שמחזיק ברכב פרטי יודע עד כמה חשוב להקפיד על תקינות המצבר שלו. המצבר נחשב לאחד המרכיבים החשובים ביותר ברכב, היות וללא מצבר תקין לא ניתן להתחיל בנסיעה. רוב המצברים מצליחים להחזיק מעמד בין 3 ל – 4 שנים, בהתאם לסוג הנהיגה שלכם. ברמת העיקרון, נסיעות ארוכות מטעינות את המצבר, ובכך מאריכות את חייו. לכן אנשים שאינם נוהגים לנסוע יותר מנסיעות קצרות של כחצי שעה לכל כיוון, עלולים לקצר את חיי המצבר שלהם.

לרוב הבעיה קיימת אצל אנשים מבוגרים, אשר משתמשים ברכב בעיקר עבור הסידורים היום – יומיים שלהם. נסיעות קצרות מסוג זה לא מאפשרות לאלטרנטור להטעין את המצבר, ולכן לאט – לאט הוא מתחיל להתרוקן. בשלב מסוים, הרכב כבר לא יתניע ולכן יהיה צורך להחליף את המצבר הישן במצבר חדש ואיכותי. ניתן למצוא לא מעט מקומות אשר מוכרים מצברים באשקלון, אך חשוב לא למהר ולא לרכוש מצבר במקום הראשון שתתקלו בו.

מצברים באשקלון – מספר נקודות חשובות שמעולם לא סיפרו לכם

אנשים נוטים לחשוב שהמטען נגמר בבת אחת, אך למעשה מדובר על תהליך איטי והדרגתי יותר. ברוב הפעמים ניתן לראות סימנים המעידים על התרוקנות המצבר, כך שאם אתם מבחינים באחד מהסימנים האלו, מומלץ להתחיל לחפש מצבר חדש ולא לחכות לרגע שבו המצבר יתרוקן לחלוטין. כך שאם בנסיעות האחרונות שלכם עם הרכב, שמעתם למשל רעשי תקתוק בזמן שסובבתם את המפתח בסטרטר לצורך התנעה, כדאי שתתחילו בחיפושי מצבר.

מצבר לרכב במחיר משתלם? צרו קשר עכשיו: 072-390-1108!

כמו כן, הדבר נכון גם במקרים בהם הרכב לא מתניע בניסיון הראשון, או לחילופין במקרים בהם ברגע שמדליקים את המזגן נוריות החיווי הופכות לחלשות יותר. במקרים מסוג זה, המצבר כבר מאוד חלש, ולכן לא מסוגל לספק את הזרם החשמלי הדרוש לכל מערכות הרכב המבוססות על חשמל.

מה ניתן לעשות במידה והמצבר הלך?

אנשים רבים נלחצים ברגע שהמצבר שלהם מתרוקן, היות והרכב לא מניע ולא ברור מה ניתן לעשות ברגע זה ממש. אופציה אחת היא להיעזר ברכב אחר לצורך התנעה בכבלים. בצורה כזאת, ניתן להתניע את הרכב ולהתחיל בנסיעה. אך חשוב לזכור כי ברגע שתכבו את הרכב, לא תצליחו להתניע אותו שוב ללא סיוע חיצוני.

לכן במקרים כאלו מומלץ ליצור קשר עם חברת מצבר לרכב שלי, על מנת שאנשי החברה יגיעו עד אליכם עם מצבר חדש. כמובן שהחלפת המצבר והתקנת המצבר החדש מתבצעת אך ורק על ידי אנשי מקצוע מנוסים ומקצועיים, אשר יגיעו במהירות עד לנקודה שבה נתקעתם, יספקו לכם מצבר חדש שמתאים לסוג הרכב שלכם וכמובן יתקינו אותו בצורה בטיחותית ותקנית בלבד.

לסיכום, מצברים באשקלון ניתן לרכוש בחנויות ייעודיות, מוסכים או לחילופין חברת מצבר לרכב שלי המספקת שירות עד הבית. אין שום צורך להתניע את הרכב עם כבלים כדי להגיע למוסך, כאשר נציגי החברה יגיעו עד אליכם.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
המצבר לרכב שלי

המצבר לרכב שלי

מבחר מצברים של מיטב היצרנים במקום אחד! אנו בעלי 45 שנה של ניסיון בתחום המצברים, דור שני שמנהל את קומפלקס המצברים.

מאמרים נוספים מהבלוג שלנו

מצברים מהקטלוג שלנו