מצברים לרכב ברמת גן

רמת גן ידועה בקרבה שלה לעיר תל אביב הגדולה והסואנת, ואולי זוהי הסיבה מדוע גם רמת גן סובלת מעומסי תנועה במשך רוב שעות היום. אנשים שמתגוררים מחוץ לרמת גן מעדיפים להגיע לאזורים שונים בעיר, אם לצורך עבודה או בילויים, בעזרת תחבורה ציבורית כדי להימנע מהפקקים. אך אם בכל זאת החלטתם להגיע לעיר הזו ברכב בשעות הבוקר או אחרי הצהריים, כדאי לקחת בחשבון כי הציר המרכזי יהיה עמוס ופקוק ולכן מומלץ להתאזר בסבלנות.

לכן במידה ונתקעתם עם הרכב בעיר ביציאה מהעבודה, פגישה או כל סידור אחר ועליכם להגיע לביתכם בזמן  – אין ספק כי מדובר בדבר מתסכל ומרגיז, גם בגלל הפקקים שגוזלים זמן יקר וגם בגלל הרכב שהחליט פתאום לא להניע. החדשות הטובות הם שאם מדובר במצבר תקול וישן ויש צורך להחליפו, אנו במצבר לרכב שלי נשמח לספק לכם שירות מהיר ומקצועי של אספקת מצברים לרכב ברמת גן עד המקום בו אתם נמצאים.

מצברים לרכב ברמת גן

מצבר לרכב במחיר משתלם? צרו קשר עכשיו: 072-390-1108!

הכירו את המצבר ואת תפקידו

המצבר הוא למעשה סוללה נטענת הנמצאת תחת מכסה המנוע של הרכב, ותפקידו לספק חשמל אל כל מערכות הרכב כמו אורות הרכב, הפעלת המגבים על השמשה, חלונות החשמל ברכב, מערכת השמע, מזגן, נעילת הרכב וכמובן גם ההנעה של הרכב בתחילת הנסיעה. 

המצבר של הרכב מורכב מתאים ולוחות חשמליים העשויים חומרים ונוזלים כימיים שונים, כך שעל ידי תהליכים כימיים החשמל נאגר באותם לוחות וכך המצבר מסוגל להטעין את עצמו במהלך נסיעה ברכב. זוהי הסיבה מדוע ניתן להפעיל מצבר ברכב בעזרת כבלים, לאחר שנשכחו ברכב שאינו מונע אורות דולקים – המצבר התרוקן כדי לספק את האורות ברכב, ובגלל שהרכב כבוי המצבר לא הצליח להטעין את עצמו מחדש. 

דבר זה ניתן לפתור בקלות באמצעות הנעה בעזרת כבלים המחוברים אל מצבר אחר מלא, וכך להמשיך בנסיעה כרגיל בזמן שהמצבר הריק מתמלא במטען חשמלי מחדש.

מהו אורך החיים של המצבר

לכל מצבר יש את אורך החיים שלו, ובעיקר תלוי בסוג ואיכות המצבר. במידה ומדובר על מצבר מאיכות טובה של יצרן מקורי ומהימן מדובר על אורך חיים של 3-4 שנים. חשוב לדעת כי גם השימוש ברכב קשור לאורך חיי המצבר, ודווקא נסיעות קצרות מאוד ברכב עלולות לקצר את משך החיים של המצבר. מכיוון שבנסיעה קצרה מדי המצבר לא מספיק להיטען באופן המקסימלי, ודבר זה עלול לקצר את משך חייו.

כיצד ניתן לדעת האם הרכב לא מניע בגלל בעיה במצבר 

אם ניסיתם להניע את הרכב והוא לא מגיב כלל, ניתן לזהות בקלות האם מדובר על תקלה במצבר. כשהרכב כבוי, נסו להדליק את אורות הרכב או מגבי השמשות – אם גם הם אינם מגיבים ועובדים, זהו סימן מובהק כי המצבר מרוקן לחלוטין ואינו יכול לספק את המתח החשמלי הרצוי להפעלת מערכות החשמל ברכב. אנחנו תמיד כאן בשבילכם לספק לכם מצברים לרכב ברמת גן.

דילוג לתוכן