מצברים לרכב בראשון לציון

ראשון לציון היא אחת מהערים היפות בארץ. בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים רוצים להתגורר באזור המרכז, כך שאם תל אביב הפכה להיות חלום רחוק עבורם בגלל מחירי הדיור שם, הם פונים לתוכנית החלופית של מגורים בראשון לציון. ניתן לומר כי זו עיר שמציעה כמעט את כל מה שיש בתל אביב – משרדים ומקומות עבודה מבוקשים, מקומות בילוי איכותיים, חנויות מותגים מכל הסוגים, מגוון קניונים ומרכזי קניות וגם אטרקציות ואירועים שמתאימים לילדים, נוער, צעירים ומבוגרים. נוסף לכל זה, גם עומסי התנועה בה גדולים ומורגשים כמו שיש בתל אביב.

לכן, אם יום אחד נתקעתם עם רכבכם בראשון לציון בזמן יציאה מהמשרד או מקום הבילוי, דעו כי אתם בידיים טובות וניתן למצוא בקלות מפתיעה שירות מצברים לרכב בראשון לציון.

כיצד תוכלו לדעת אם הבעיה היא במצבר

מצבר לרכב במחיר משתלם? צרו קשר עכשיו: 072-390-1108!

אחת מהתקלות הנפוצות ברכבים היא בעיה של מצבר תקול או ישן. המצבר של הרכב אחראי להעברת זרם חשמלי מהסוללה שלו אל מתג ההצתה של הרכב, כך שניצוץ החשמל שהמצבר מספק מספיק כדי "להעיר" את הרכב ולגרום לכל המערכות החשמליות שלו להיכנס לפעולה.

מכיוון שהמצבר אחראי להצתת תהליך ההנעה של הרכב, רכב שאינו מניע בזמן סיבוב המפתח במתג ההצתה מעלה את המצבר של הרכב כחשוד העיקרי בבעיית ההנעה. ניתן לוודא האם אכן המצבר הוא הגורם לבעיה באמצעות בדיקה פשוטה, כאשר הרכב במצב כבוי נסו להדליק את אורות הרכב או להפעיל את מגבי הרכב – אם גם הם לא עובדים כלל, זהו סימן מובהק כי קיימת בעיה במצבר הרכב, והוא אינו מספק את רמת המתח החשמלי הנדרשת כדי להפעיל את מערכות החשמליות שיש ברכב.

הנעת הרכב עם כבלים – יתרונות וחסרונות

כולנו רגילים לפתרון בעיית חוסר תגובה של המצבר, בעזרת שימוש בכבלי הנעה מיוחדים המעבירים את זרם חשמל למצבר הרכב. את הכבלים האלו מחברים למצבר של רכב אחר כשהוא מונע, כך שהכבלים מאפשרים מעבר מספק של מתח חשמלי מהמצבר התקין אל המצבר השני וכך סיבוב של המפתח במצת ההנעה יניע את הרכב.

מצד אחד ידוע כי המצבר מטעין את עצמו במהלך נסיעה, כך שאם הצלחתם להניע את הרכב באמצעות כבלים תוכלו להמשיך בנסיעה ללא חשש שהרכב יכבה בפתאומיות. אך מה יקרה כאשר תצטרכו לכבות את הרכב ולהניעו מחדש? אם המצבר אכן ישן ובלוי, רוב הסיכויים שהוא לא יצליח לבצע את ההטענה הדרושה וכך שוב לא תוכלו להניע את הרכב במקרה כזה מצברים לרכב בראשון לציון הוא הפתרון בשבילכם.

שירות אספקת מצברים לכל חלקי הארץ

כאמור, מצבר לרכב הוא חלק חיוני בכל רכב באמצעותו לא ניתן להתחיל בנסיעה. אם נתקעתם עם מצבר ישן ללא יכולת הנעה של הרכב, מומלץ לבצע החלפה של המצבר בהקדם האפשרי. המצבר לרכב שלי ישמחו לספק לכם שירות מקצועי ואישי בנוגע לבחירת מצבר חדש ומתאים לרכב, וגם תוכלו ליהנות מאספקה מהירה של מצבר לרכב עם מגוון מצברים כמו מצברי טיטניום, שנפ או בוש בראשון לציון או כל עיר אחרת בה נתקעתם עם רכבכם.

דילוג לתוכן