מצברים לרכב בפתח תקווה

העיר פתח תקווה היא עיר גדולה במרכז הארץ, אך למרות גודלה היא שנויה במחלוקת עבור אנשים רבים. יש כאלו שיעדיפו ערים אחרות על פניה, בין אם מדובר על מגורים או רק ביקורים בעיר הזו, ויש כאלו שמאוד מתחברים אליה ויעדיפו לשהות בה בגלל כל היתרונות שהיא מציעה – שהבולט ביניהם הוא הקירבה הגדולה לערים מרכזיות אחרות כמו תל אביב, רמת גן, בני ברק ועוד.

אם הנכם נמנים מסוג האנשים השני שמעדיף לשהות בעיר לצרכים וביקורים שונים, וודאי יצא לכם לגלות כי העיר הזו מציעה מגוון מקומות ושירותים חיוניים לכל מטרה וצורך. כך שאם במהלך אחד מביקוריכם בעיר נתקעתם עם הרכב ללא יכולת הנעה תקינה, דעו כי תוכלו למצוא בקלות שירות מצברים לרכב בפתח תקווה.

מצברים לרכב בפתח תקווה

מצבר לרכב במחיר משתלם? צרו קשר עכשיו: 072-390-1108!

להניע עם כבלים או לרכוש מצבר חדש?

כל אחד שיצא לו להיתקע עם הרכב ללא אפשרות הנעה וודאי נתקל בהתלבטות הרגילה – האם כדאי לעצור רכבים בכביש ולבקש עזרה בהנעת הרכב, או פשוט לרכוש מצבר חדש ללא צורך בדאגות מיותרות ובקשת עזרה מאנשים זרים?

מצד אחד הנעה של הרכב עם כבלים היא אפשרות מהירה ופשוטה במיוחד, כל מה שצריך לעשות הוא רק לחבר את המצבר של הרכב שאינו מניע למצבר תקין של רכב אחר, ובאמצעות סיבוב של המפתח במצת ההנעה הרכב "מתעורר לחיים" באופן מיידי וללא מאמץ רב.

מצד שני, מדובר על פתרון שהוא זמני ברוב המקרים, ובמיוחד אם המצבר של הרכב כבר הפך להיות ישן ובלוי. לכל מצבר יש את אורך החיים שלו, כאשר הזמן הממוצע למצבר איכותי של חברה טובה הוא בין 3-4 שנים. אם המצבר של הרכב שלכם כבר מעל 5 שנים, רוב הסיכויים כי אותה הנעה בעזרת כבלים לא תפיח בו חיים מחדש, ורק תסייע לכם להניע את הרכב לפרק זמן של נסיעה אחת בלבד. במקרה כזה מצברים לרכב בפתח תקווה, זה הפיתרון שלכם.

כך תבחרו את המצבר הטוב ביותר לרכב

מכיוון שהרכבים אינם כלי תחבורה זהים אחד לשני, ולכל רכב יש את הדגם שלו, כך גם בנוגע למצבר שיש לשים בכל רכב. לכל רכב יש הספק מנוע משתנה, וכדי להתאים את המצבר המתאים לסוג הרכב יש צורך לדעת את סוג הרכב וסוג המנוע.

כאמור, המצבר מספק לרכב את הזרם החשמלי שמניע את מערכות הרכב. אם מדובר על רכב בעל מערכות רכב חזקות ועוצמתיות, הרי שלא כל מצבר יתאים לו. מצבר חלש מדי לא יצליח להעביר את הזרם החשמלי הדרוש, ואילו מצבר חזק מדי עלול לגרום לנזק בלתי הפיך.

לכן כדי לבחור את סוג המצבר המתאים ביותר לרכב, חשוב להתייעץ עם אנשי מקצוע מומחים בתחום המצברים. נשמח לספק לכם שירות אספקת מצברים לרכב בפתח תקווה, בהתאם לסוג הרכב שלכם, ואף להעניק שירות אספקת מצבר ישירות עד אליכם.

תשמחו לשמוע על עוד מקומות שאנחנו נותנים שירות:

מצברים לרכב בחיפה

מצברים לרכב בנתניה

דילוג לתוכן