מצברים באשדוד

סוגי המצברים שקיימים היום ואיך נדע במה לבחור

אשדוד נחשבת ללא ספק לאחת הערים היפות והמיוחדות ביותר בארץ. העיר מציעה טיילת שוקקת חיים, מסעדות ובתי קפה מיוחדים וכמובן אווירה של עיר חוף, ללא הפקקים והלחץ של תל אביב. מחירי הדיור זולים יותר, אנשים יכולים להרשות לעצמם לרכוש דירות בעיר ולגדל בה את המשפחות שלהם. העיר מלאה בפארקים, מקומות בילוי לילדים ולמשפחות וכמובן פאבים, מועדונים ואטרקציות נוספות לצעירים.

מסיבות אלו בדיוק, אנשים רבים בוחרים להתגורר בעיר, ובמידת הצורך לקחת את הרכב כדי לנסוע לעבודה או למקומות בילוי אחרים מחוץ לאשדוד. אך אחת לתקופה, כל אחד עלול להיקלע למצב שבו המצבר הלך ויש צורך להחליפו. במקרים כאלו, חשוב לפנות לחברה שמספקת מצברים באשדוד. חברת מצבר לרכב שלי הינה חברה מובילה המספקת מצברים עד לבית הלקוח, ומבטיחה אחריות ואמינות לאורך זמן.

מצברים באשדוד – כיצד ניתן לדעת שהבעיה היא במצבר?

אנשים רבים באשדוד ובשאר חלקי הארץ מגיעים למצב הלא נעים שבו הרכב פשוט לא מתניע. לרוב הבעיה מתרחשת ברגעים הכי פחות מתאימים, למשל, כאשר יש צורך להגיע לפגישה חשובה, לפזר את הילדים בין המסגרות השונות או סתם להגיע בזמן לעבודה. אתם נכנסים לרכב, מקישים את הקוד, מסובבים את המפתח בסטרטר ומגלים ששום דבר לא קורה. במקרים כאלו, רוב הסיכויים הם שמדובר על מצבר גמור.

מצבר לרכב במחיר משתלם? צרו קשר עכשיו: 072-390-1108!

הדבר נכון פי כמה וכמה, כאשר יום קודם השארתם את האורות דולקים, דבר שללא ספק יגמור כל סוג של מצבר. כמו כן, ניתן לבדוק את התאריך שרשום על המצבר, היות וגם למצברים יש תאריך פג תוקף. כמו כן, כדאי להיזכר מתי בדיוק התקנתם אותו, היות ורוב המצברים מחזיקים מעמד במשך 3 – 4 שנים בלבד, תלוי בצורת הנהיגה שלכם. כדאי לקחת בחשבון שבמידה ומדובר על מצבר חדש שהוחלף לאחרונה, ייתכן כי הבעיה אינה נעוצה במצבר אלא באלטרנטור שאמור להטעין אותו במהלך הנסיעה או אפילו בסטרטר של הרכב. במקרים כאלו, עדיף לקחת את הרכב לבדיקה מסודרת במוסך, במטרה להבין מה בדיוק גורם לבעיה.

כיצד לבחור נכון מצברים באשדוד?

היום ניתן למצוא לא מעט סוגים שונים של מצברים, המגיעים מחברות שונות ומתאימים לסוגי הרכבים השונים. כל מי שזקוק להחלפת מצבר, צריך לבצע סקר שוק, על מנת לבחון את המצבר המתאים ביותר לרכב שלו ולכיס שלו. ניתן למשל לגשת למוסך או לחנות ייעודית המתעסקת עם מצברים, או לחילופין להזמין איש מקצוע שיגיע עד אליכם עם המצבר המתאים ביותר לרכב שלכם ובמסגרת התקציב שלכם.

מצבר לרכב שלי הינה חברה מקצועית ואמינה, המעסיקה אך ורק אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים. נציגי החברה יכולים להגיע אליכם הביתה או לעבודה, להחליף עבורכם את המצב התקול ולהתקין במקומו מצבר חדש עם אחריות מקיפה. הדבר יכול לחסוך לכם לא מעט זמן והתעסקות מיותרת.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
המצבר לרכב שלי

המצבר לרכב שלי

מבחר מצברים של מיטב היצרנים במקום אחד! אנו בעלי 45 שנה של ניסיון בתחום המצברים, דור שני שמנהל את קומפלקס המצברים.

מאמרים נוספים מהבלוג שלנו

מצברים מהקטלוג שלנו