מצברים לרכב בנתניה

בירת השרון, הלוא היא נתניה, היא אחת מבין הערים האהובות ביותר על תיירים מאזורים כמו צרפת, אירופה, דרום אמריקה ועוד. הודות לרצועת החוף הגדולה והיפה שלה, תיירים וגם ישראלים אוהבים לבלות בה בחודשי הקיץ החמימים והיפים. 

אם במהלך בילוי חופשת הקיץ באזור זה נתקעתם במפתיע עם הרכב, ללא יכולת הנעה שלו, ככל הנראה מדובר על בעיה הנובעת ממצבר הרכב. לכל מצבר שנמצא ברכב יש תוחלת חיים של עד ארבע שנים, כך שאם בפעם האחרונה שהחלפתם מצבר הייתה מעבר לכך – מומלץ לרכוש בהקדם מצבר חדש לרכב. המצבר לרכב שלי מספקים שירות ומכירת מצברים לכל חלקי הארץ, ובזמינות גבוהה והירה, גם לאלו שאינם נמצאים בעיר מגוריהם ומחפשים אחר מצברים לרכב בנתניה.

מצברים לרכב בנתניה

מצבר לרכב במחיר משתלם? צרו קשר עכשיו: 072-390-1108!

בדקו האם הבעיה נובעת מהמצבר

כדי להבין האם הרכב לא מניע בגלל בעיה במצבר, מומלץ לבצע כמה בדיקות פשוטות שיתנו לכם תמונת מצב בנוגע למצב המצבר ברכב. במידה ויש ברשותכם רכב עם גיר אוטומטי, דבר ראשון בדקו האם מוט ההילוכים נמצא על מצב חנייה (P) ולא על הילוך. בכל רכב יש את העניין הבטיחותי הזה, כך שלא מתאפשרת כלל הנעה של הרכב במידה והוא נמצא בהילוך. לכן, אם הוא נמצא על הילוך ולא על חנייה, העבירו את מוט ההילוכים למצב P ונסו להניע שוב.

אם הרכב עדיין לא מניע כלל, נסו להדליק את אורות הרכב ו/או את המגבים. מכיוון שהמצבר ברכב אחראי על אספקת זרם חשמלי לכל מערכות הרכב החשמליות, הוא גם אחראי על הפעלת חלקים אלו ברכב. לכן במידה וגם אלו לא עובדים כלל, זהו סימן לכך כי מדובר על בעיה של מצבר מרוקן או ישן – ובדיוק במקרה כזה אנו ערוכים לספק לכם מצברים לרכב בנתניה.

להניע את הרכב בעזרת כבלים או לרכוש מצבר חדש?

כאמור, המצבר אחראי על הפעלת המערכות החשמליות של הרכב. מכיוון שהמצבר הוא סוללה חשמלית ברכב, הוא זקוק להטענה מחודשת בכל פעם שמבצעים בו שימוש. הודות לחומרים ונוזלים מיוחדים הנמצאים בתוכו, המצבר מסוגל להטעין את עצמו בכל פעם מחדש במהלך הנסיעה ברכב.

לכן הנעה בעזרת כבלים תוכל לפתור את הבעיה של חוסר ההנעה, במידה ומדובר על מצב בו המצבר התרוקן בגלל שכחה של אורות או דבר חשמלי אחר ברכב שנשאר מופעל כאשר הרכב אינו מונע. כך קבלת אספקת זרם חשמלי ממצבר אחר מלא תעניק לו את הכוח הרצוי כדי להתעורר לחיים, ולהמשיך ולהיטען כרגיל במהלך הנסיעה.

אם מדובר על מצבר שקיים ברכב למעלה מארבע שנים, ככל הנראה ההנעה בעזרת הכבלים תספק הנעה ראשונית וחד פעמית בלבד, זאת מכיוון שהמצבר כבר בלוי ואינו יכול להטעין את עצמו מחדש. לכן אין מנוס מהחלפת המצבר הישן, שכבר אינו יכול לספק את החשמל הדרוש, למצבר חדש ואיכותי – מצברים לרכב בנתניה.

דילוג לתוכן