מצבר בצפריה: חברת ענק המצברים חוסכת לכם ובגדול!

מצבר בצפריה

מצבר בצפריה: חברת ענק המצברים חוסכת לכם ובגדול!

אם גם אתם צריכים לרכוש מצבר לרכב בזמן הקרוב ומחפשים באופן ספציפי מצבר בצפריה, אנחנו יכולים רק לשער שאתם מעוניינים לחסוך ולרכוש מצבר בזול. למרבה הצער רוב האנשים לא מבינים במצברים ויש משווקים שמנצלים זאת לרעה ושמוכרים מצברים במחיר מוגזם ואפילו מוכרים מצברים משומשים ומזויפים.

אנחנו חברת ענק המצברים ואנו רוצים לעזור לכם כך שדברים כאלו אף לא יקרו. מיד נסביר על האופציות השונות לחיסכון דרכנו, אבל ראשית נזכיר שאתם מוזמנים לפנות אלינו בטלפון להתייעצות בכל שלב!

אך ורק מותגים מובילים – מחירים ללא תחרות

אז קודם כל כדאי שתדעו שכשאתם מגיעים אלינו אתם יוצאים תמיד עם מצבר איכותי של מותג מוביל. בהתאם לסוג הרכב שלכם זה יכול להיות מצבר שנפ חזק, מצבר ניסן פאוור מעולה, מצבר וולטה עצמתי או כל מותג איכותי אחר.

מצבר לרכב במחיר משתלם? צרו קשר עכשיו: 072-390-1108!

שימו לב שבתור משווקי מצברים ותיקים שעובדים עם היבואנים הראשיים מזה שנים ארוכות, אנו יכולים להציע לכם מחירים מעולים ללא תחרות על כלל הדגמים.

מגיעים עד אליכם

אם מכל סיבה שהיא לא נוח ומסתדר לכם להגיע אלינו להחלפה, אנחנו נגיע עד אליכם עם שירות מצבר עד הבית. כל מה שאתם צריכים זה להתקשר, לתאר את הבעיה ואנו נעזור לבחור מצבר ונגיע עד אליכם להחלפה מהירה ומקצועית.

נותנים לכם את השקט הנפשי תמיד

איתנו אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו מצבר איכותי שעונה על הצרכים שלכם ומתאים לכם באמת. אתם גם יכולים להיות בטוחים שהוא הוחלף בצורה מקצועית ובטוחה ואנו עובדים אך ורק על פי הפרוטוקולים והוראות היצרן של חברות הרכב. כמובן שלאחר הרכישה תקבלו תעודת אחריות מטעם חברת המצברים של המצבר שרכשתם ואנו נדאג להחלפה מהירה או תיקון במסגרת האחריות במידת הצורך.

אצלנו תמצאו את כל סוגי המצברים – מצבר לרכב פרטי, מצבר פריקה עמוקה לרכב חשמלי, מגוון דגמי מצבר לקטנוע ודו גלגלי, מצבר לקרוואן ועוד.

בקיצור – בפעם הבאה שאתם מחפשים מצבר בצפריה, חייגו אל המומחים שלנו כאן בענק המצברים ואנחנו נדאג לכם!

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
המצבר לרכב שלי

המצבר לרכב שלי

מבחר מצברים של מיטב היצרנים במקום אחד! אנו בעלי 45 שנה של ניסיון בתחום המצברים, דור שני שמנהל את קומפלקס המצברים.

מאמרים נוספים מהבלוג שלנו

מצברים מהקטלוג שלנו