מצברים ברמלה: 3 דרכים לחסוך ובענק

מצברים ברמלה

מצברים ברמלה: 3 דרכים לחסוך ובענק

צריכים לרכוש ממש בקרוב מצברים ברמלה? נעים להכיר, אנחנו חברת ענק המצברים ויש לנו בשורה חשובה בשבילכם: מהיום כבר לא צריך לקחת משכנתא בשביל לקנות מצבר ואפשר להיות רגועים עם מצבר איכותי ואמין במחיר הוגן.

איך? פשוט מאד – עם השירות שלנו. אנחנו רוצים לספר לכם כעת על שלוש דרכים בהן השירות שלנו יכול לחסוך לכם הרבה מאד כסף – ושניה לפני שנצלול אל לב העניין נזכיר שאנו זמינים לשירותכם בכל שלב ואתם מוזמנים ליצור איתנו קשר תמיד.

 

מצבר לרכב במחיר משתלם? צרו קשר עכשיו: 072-390-1108!

  1. מהיצרן ישירות אליכם

כמעט כל משווקי המצברים בישראל עובדים עם הרבה מאד מתווכים במהלך הדרך. המשמעות של הדבר היא פערי תיווך שמתגלגלים עד לצרכן, ובפועל זה אומר שאתם קונים מצברים במחירים הרבה יותר גבוהים.

 

אצלנו זה לא ככה. אנחנו עובדים באופן ישיר עם היבואנים של המותגים המובילים כמו מצברי שנפ, מצברי ניסן פאוור, מצברי וולטה, מצברי בוש ועוד. המשמעות של הדבר היא שאנו יכולים להציע לכם תמיד מצבר בזול, אך ורק של המותגים המובילים בשוק.

 

  1. מגיעים עד אליכם

אנו מציעים שירות ייחודי של מצבר עד הבית. כלומר – ברגע שאתם צריכים מצבר לרכב, אתם מתקשרים אלינו, בוחרים מצבר שמתאים לכם ואנו מגיעים עד אליכם להתקנה מהירה. באופן הזה אתם חוסכים הרבה מאד כסף וכמובן גם זמן יקר.

 

  1. אחראיים על המוצר וההתקנה תמיד

לא חסרים סיפורים על אנשים שקנו מצבר זול באיכות ירודה וכשהוא התקלקל לא היה אף אחד שייקח עליו אחריות, מה שגרר כמובן הוצאות גבוהות נוספות. כשאתם קונים אצלנו אתם מקבלים תעודת אחריות מטעם היצרן ובכל מקרה של תקלה אנו נקח אחריות ונדאג לתיקון ואפילו החלפה במידת הצורך.

 

בשורה התחתונה – חיסכון אמיתי מתחיל עם ענק המצברים. אצלנו תמצאו את כל סוגי המצברים – מצבר פריקה עמוקה לרכב חשמלי, מצבר לקרוואן, רכבי עבודה ורכבי שטח, מצבר לקטנוע ודו גלגלי ובעצם כל מה שאתם צריכים.

תרגישו חופשי לפנות אלינו בכל שלב – אנחנו כאן בשבילכם ונשמח להיות לעזר תמיד!

 

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
המצבר לרכב שלי

המצבר לרכב שלי

מבחר מצברים של מיטב היצרנים במקום אחד! אנו בעלי 45 שנה של ניסיון בתחום המצברים, דור שני שמנהל את קומפלקס המצברים.

מאמרים נוספים מהבלוג שלנו

מצברים מהקטלוג שלנו