אילו חברות מצברים נחשבות טובות?

6055463-2002

בישראל אפשר לרכוש מצברים מתוצרת ישראל וגם מתוצרת של מדינות באירופה, ארצות הברית וסין.

חברות מצברים אשר נחשבות טובות 

כל המצברים אשר משווקים על ידינו הם באיכות מצוינת. החברה הישראלית המובילה היא שנפ אשר מייצרת הרבה מאד דגמים של מצברים, אשר מותאמים למגוון רכבים בדגמים שונים ובנפחי מנוע של הרכבים אשר נעים בכבישי ישראל. כל דגמי שנפ מותאמים לאקלים הישראלי וקיבלו תו תקן ממכון התקנים הישראלי. 

עבור מי שמעדיף מצבר אשר לא יוצר בישראל, ההמלצה היא על מצברי ורטה אשר מיוצרים בארצות הברית. מדובר במפעל אשר מייצר בטכנולוגיה מאד מתקדמת, תוך שמירה על התקנים המחמירים. עקב היכולות הגבוהות של מצבר זה הוא מיובא ארצה ועומד גם בתקנים הישראליים.

מצבר לרכב במחיר משתלם? צרו קשר עכשיו: 072-390-1108!

תכונות טכניות של דגמים מובילים 

שתי החברות הללו מייצרות דגמי מצברים אשר מבצעים פריקה וטעינה ומשרתים את הלקוחות לפרקי זמן ארוכים במיוחד אם הם נוסעים לנסיעות מהירות וארוכות.

סוגי המצברים מתחלקים לשני סוגים העיקריים, מצברים אשר דורשים תחזוקה שוטפת וכאלה אשר אינם זקוקים לכך.

תחזוקה של מצברים 

בכל דגמי המצברים מסוג זה, בעל הרכב אמור לבחון את מצבו של המצבר בכל כמה חודשים בעצמו או בסיוע של איש שירות שלנו. הבדיקה נעשית כדי לבדוק את כמות הנוזלים במכל ואת תקינותו ושלמותו של המצבר. אם קיים צורך, הטכנאי יוסיף מים מזוקקים וכך הלקוח יכול להמשיך בדרכו. אם המים מגיעים עד הקו המסומן, אין צורך לבצע דבר.

הבדיקה הזו חשובה לאורך כל השנה אך במיוחד בימי הקיץ אשר בהם קיימת טמפרטורה גבוהה ולכן המים עלולים להתאדות. 

כמו כן  בסמוך למועד פקיעת תוקפה של האחריות. הסיבה לכך היא כדי למנוע הפתעות שבהן המצבר שובק חיים והלקוח אינו מצליח להתניע את הרכב.

כדי למנוע מצבים מסוג זה, עדיף לבחון את הדברים לעומק לקראת סיומה של תקופת האחריות וכך לחסוך את המצבים הלא נעימים בדרכים או בחניונים.

שירות עד הבית 

במסגרת שירות עד הבית, אנו מעניקים שירות אישי לכל בעל רכב אשר נתקע עם רכבו ואינו מסוגל לצאת לדרך. איש השירות שלנו אשר קיבל את קריאת השירות ייצא לחלץ אותו מכל מקום שבו הוא נמצא. הטכנאי יביא אתו מצבר של אחת החברות המובילות אשר תואם את נפח המנוע שלו, שנפ, ורטה או של יצרנים אחרים, אם הגדלים הנדרשים לא קיימים אצל היצרנים המובילים הללו.

ההתקנה של המצברים הללו ברכבים היא הליך פשוט כיוון שהטכנאי מנתק את החיבורים, שולף את המצבר הישן ובדיוק בנקודה זו מתקין את המצבר החדש ומחבר את כל החיבורים כנדרש. לאחר בדיקה שהכול תקין, הנהג ממשיך בדרכו.

בכל בעיה עם מצבר הרכב, אנו לשירותכם כדי לחלץ אתכם במהירות וביעילות.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
המצבר לרכב שלי

המצבר לרכב שלי

מבחר מצברים של מיטב היצרנים במקום אחד! אנו בעלי 45 שנה של ניסיון בתחום המצברים, דור שני שמנהל את קומפלקס המצברים.

מאמרים נוספים מהבלוג שלנו

מצברים מהקטלוג שלנו