הרכב לא מניע? אל דאגה

הרכב לא מניע? אל דאגה

אם הרכב לא מניע, אין מה לדאוג אפשר לפתור את הבעיה תוך פרק זמן קצר. בזכות שירות עד הבית שלנו, הלקוחות נהנים מהגעה מהירה של טכנאי אליהם, כדי להחליף מצבר ולהמשיך בנסיעה ליעד שלהם. 

שירות עד הבית 

ברכבים החדשים מיקומו של המצבר הוא בעל גישה נוחה מאד ולכן קל מאד להוציא אותו ממקומו ולהתקין במקומו מצבר חדש. הטכנאים עברו הכשרות מקצועיות כך שהם יודעים לחבר באופן הנכון את כל החיבורים הנדרשים.

זוהי עבודה שאפשר לבצע בכל מקום ולכן כאשר לקוח מתקשר שהוא תקוע ליד בית הספר, ליד מקום העבודה או הסופרמרקט באזור התעשייה, נציג השירות שלנו מוודא את מיקומו המדויק ואת סוג הרכב והדגם הספציפי. כדי ליצור יעילות מקסימלית, הנציג שלנו מביא אתו מצבר איכותי אשר תואם את נפח המנוע של האוטו התקוע. 

מצבר לרכב במחיר משתלם? צרו קשר עכשיו: 072-390-1108!

בשלב ראשון איש השירות בוחן את מצבו של הרכב כדי לעלות על תקלה אם קיימת באחד החלפים והיא זו אשר אינה מאפשרת התנעה של הרכב. אם אכן יש תקלה, הוא מתקן אותה או מחליף את החלף התקול. הרכב של הטכנאי שלנו מצויד בכל האביזרים הנדרשים כך שבדרך כלל הוא מסוגל לתקן את התקלה באלטרנטור, בסטרטר או בחלף אחר וכך לאפשר לנהג לנסוע לדרכו.

אם בבדיקה מסתבר שכל החלפים תקינים אך המצבר מרוקן, הוא מבצע את ההחלפה תוך פרק זמן קצר, בודק שכעת קל להניע והנהג ממשיך בשגרת חייו.

שירות ייחודי זה נוצר מתוך הצורך של הלקוחות בהחלפה מהירה של המצבר כדי לייתר את הצורך בהגעה למוסך, לבזבז הרבה שעות שם בהמתנה ובנוסף לכך בצורך לגרור את האוטו למוסך על כל המשתמע מכך מבחינת עלויות, הפעלת הביטוח, זמן ועוד.

היתרונות של שירות עד הבית 

שירות עד הבית הוא הצלחה גדולה ומספר הלקוחות אשר משתמשים בשירות זה גדל מיום ליום. לכן אנו מחזיקים מלאי גדול של כל סוגי המצברים, כדי לענות על כל צורך שקיים. אין לנו רצון לעכב את הנהגים ולכן הטכנאי מביא אתו מצבר חדש אשר תואם את הנפח והדגם של הרכב כדי לא לבזבז זמן יקר בנסיעה למחסן, הבאת מצבר והגעה שוב לרכב התקול.

באורח הקיים של כולנו, אנחנו ממהרים ממקום למקום, תמיד בלחץ של זמן כדי להגיע במועד לפגישה לאיסוף של הילדים ממסגרות הלימוד או להספיק להחנות בזמן במגרש החנייה כדי לא לפספס את הרכבת לעבודה, יש משמעות לכל דקה. לכן אנו נרתמים כדי לסייע ללקוחות במצבים הללו.

אם תהיה לכם בעיה ברכב או שהמצבר יתרוקן, טכנאי שירות עד הבית יגיע אליכם תוך זמן קצר, יבצע החלפה מקצועית ויעילה של המצבר ויאפשר לכם להמשיך בדרככם, על פי התכנון המקורי שלכם.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
המצבר לרכב שלי

המצבר לרכב שלי

מבחר מצברים של מיטב היצרנים במקום אחד! אנו בעלי 45 שנה של ניסיון בתחום המצברים, דור שני שמנהל את קומפלקס המצברים.

מאמרים נוספים מהבלוג שלנו

מצברים מהקטלוג שלנו