מצברים עד הבית במרכז

מצברים עד הבית במרכז

במטרה ליעל את השירות ללקוח, אנו מעניקים שירות ייחודי של הגעת מצברים עד הבית. מדובר בשירות ייחודי אשר בו הטכנאים שלנו אשר פזורים בכל אזור המרכז, מגיעים לחניה ליד ביתו של הלקוח או לכל מקום אחר שבו הרכב נתקע ומחליפים לו במקום את המצבר. 

מצברים עד הבית במרכז

הרעיון למתן שירות מסוג זה נובע מהעובדה שלצורך החלפת מצבר אין צורך בכלי עבודה ייחודיים אשר קיימים רק במוסך. איש שירות שלנו אשר עבר הכשרה מקצועית יודע לנתק את החיבורים הקיימים להוציא את המצבר הישן, להתקין במיקום זה את המצבר החדש ולחבר אותו כראוי. 

הטכנאי מתניע את המנוע לאחר ביצוע שינוי זה ומוודא שקל להתניע את הרכב וכך הנהג יכול להמשיך בעיסוקיו המתוכננים.

מצבר לרכב במחיר משתלם? צרו קשר עכשיו: 072-390-1108!

בעבר בכל פעם שהמצבר היה שובק חיים, הלקוח היה מזמין גרר מחכה הרבה מאד זמן עד שהגרר הגיע, גם במוסך הוא המתין די זמן רב בהתאם לעומס שלהם עד שהחליפו מצבר וכך הלך לפחות יום שלם כדי להחליף מצבר. כל הטרחה הזו מיותרת, הלקוחות מזמינים אותנו ותוך פרק זמן קצר הטכנאי מגיע, מוודא שאכן המצבר הוא כבר ללא נוזלים ולכן אינו פעיל, הוא מתקין את המצבר החדש והנושא נסגר.

התאמת מצבר לכל רכב 

היצרנים השונים של המצברים הן בארץ והן בעולם מייצרים הרבה מאד סוגים של מצברים אשר מותאמים לסוגי הרכבים השונים, ההתאמה הבסיסית היא על פי נפח המנוע. טכנאי השירות שלנו שואל את הלקוח טרם ההגעה אליו מהו הדגם של הרכב שלו ומהו נפח המנוע כדי שיביא אתו את המצבר המתאים. חיבור של מצבר אשר אינו מותאם לנפח של הרכב לא יבצע את העבודה הנדרשת ולכן אין להתקין מצבר שאינו מיועד לנפח זה. 

מצברים עד הבית – לכל מקום במרכז 

אנחנו מגיעים לכל מקום שבו נמצא הרכב, ליד ביתו של הלקוח, בסמוך למקום העבודה שלו, ליד גני הילדים או בכל מקום אחר במרכז. לאחר קבלת קריאת השירות אנו עושים כל מאמץ כדי להגיע במהירות לחניון ולטפל ברכב. 

איש השירות המיומן שלנו בוחן בשלב הראשון את הסטרטר ואת האלטרנטור כיוון שלא אחת התקלות נובעות מאחד מהגורמים הללו והמצבר עדיין תקין, כך שאין צורך להיכנס להוצאות גבוהות ולרכוש מצבר חדש. רכבי השירות שלנו מאובזרים במלוא החלפים הנחוצים ולכן מתבצע התיקון במקום תוך החלפת החלקים על פי הצורך. 

רק אם הטכנאי מגיע ומבין על פי בדיקתו שהבעיה היא המצבר, הוא מוציא אותו ממקומו ומחבר במקומו מצבר חדש. 

אם בעתיד תהיה לכם תקלה ברכב ותעריכו שמדובר בצורך של החלפת מצבר, אנחנו נשמח לסייע לכם ולשלוח איש שירות מקצועי ומהימן שיבדוק את הרכב ובמידת הצורך יתקין מצבר חדש לנסיעה בטוחה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
המצבר לרכב שלי

המצבר לרכב שלי

מבחר מצברים של מיטב היצרנים במקום אחד! אנו בעלי 45 שנה של ניסיון בתחום המצברים, דור שני שמנהל את קומפלקס המצברים.

מאמרים נוספים מהבלוג שלנו

מצברים מהקטלוג שלנו