מצבר עד הבית הוד השרון

מצבר עד הבית הוד השרון

מצבר עד הבית הוד השרון: הכירו את המצברים שמגיעים עד אליכם!

תושבי הוד השרון והסביבה? כמה פעמים קרה לכם שקמתם בבוקר, גיליתם רכב שלא מניע עם מצבר שלא מתפקד והבנתם שעוד יום שלם הלך, יום שבמהלכו עליכם לחפש מקום להחליף את המצבר, להניע את הרכב ולנסוע בעצמכם לטפל בכל הסיפור?

ובכן – אנחנו חברת ענק המצברים ויש לנו חדשות נפלאות בשבילכם: מהיום אתם יכולים לשכוח מהסיטואציה הזו. איך? עם השירות מצבר עד הבית הוד השרון, השירות הייחודי שאנו מציעים שחוסך לכם את כל המהומה. מיד נסביר איך זה עובד, רק נזכיר קודם כל שאתם מוזמנים להתייעץ איתנו בכל שלב, אנחנו זמינים עבורכם תמיד!

יש בעיה? פשוט מתקשרים לענק המצברים

בשלב הראשון, כאשר אתם מזהים בעיה כלשהי במצבר, כל מה שאתם צריכים זה להרים טלפון אלינו. אנו נוכל לאבחן את הבעיה מרחוק ולהבין אם אכן יש צורך בהחלפת מצבר לרכב. נוכל להציע לכם מתוך מגוון של מותגים מובילים  – מצברי ניסן פאוור המעולים, מצברי וולטה, מותג מצברי שנפ ועוד – אנו עובדים אך ורק עם המותגים המובילים.

מצבר לרכב במחיר משתלם? צרו קשר עכשיו: 072-390-1108!

קובעים מקום ומועד החלפה לנוחיותכם

מכאן כל שנשאר זה לקבוע מועד ומקום החלפה. אנו משתדלים להגיע בזמן הקצר ביותר ובהרבה מאד מקרים נוכל אף להגיע מהיום להיום במידת הצורך. באשר למקום ההחלפה, נוכל להגיע לכל נקודה שתבחרו בסביבה, בין אם מדובר בבית הפרטי שלכם, בין אם זה מקום העבודה או כל מקום אחר שתבחרו.

מתחדשים במצבר חדש, מקבלים תעודת אחריות ויוצאים לדרך

וזהו – אחרי החלפה מהירה שלוקחת בדרך כלל רבע שעה פחות או יותר, אתם מוזמנים לצאת לדרך ולהשתמש ברכב כרגיל. שימו לב שאצלנו תמצאו את כל סוגי המצברים – מצבר פריקה עמוקה לרכב חשמלי, מצבר לקרוואן, רכבי עבודה ורכבי משא, מצבר לקטנוע וכל סוגי המצברים לדו גלגלי ועוד.

מעבר לשירות הייחודי של מצבר עד הבית דעו שאצלנו תוכלו לרכוש מצבר בזול ושאנו מציעים את המחירים הטובים ביותר על מגוון המצברים. בשורה התחתונה – עם ענק המצברים אתם חוסכים בגדול!

 

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
המצבר לרכב שלי

המצבר לרכב שלי

מבחר מצברים של מיטב היצרנים במקום אחד! אנו בעלי 45 שנה של ניסיון בתחום המצברים, דור שני שמנהל את קומפלקס המצברים.

מאמרים נוספים מהבלוג שלנו

מצברים מהקטלוג שלנו