הדרך הנכונה לבדוק מצבר לפני שקונים רכב

הדרך הנכונה לבדוק מצבר לפני שקונים רכב

הדרך הנכונה לבדוק מצבר לפני שקונים רכב

תהליך רכישה של רכב חדש מיד שניה הוא לפעמים תהליך רכישה מאוד מבלבל, מלא בסימני שאלה ובעיקר מורכב. על אחת כמה וכמה אם אתם מעולם לא ביצעתם רכישה בעצמכם ואתם לא יודעים אילו שאלות חשוב לשאול. שלמות ותקינות מצבר לרכב היא הערובה שלכם לנסיעה שקטה ובתנאים הכי בטוחים שיש בחודשים הראשונים לאחר הרכישה, ללא צורך להשקיע עוד כספים בתיקון המצבר. ולכן, אתם צריכים לדעת מה היא הדרך הנכונה לבדוק מצבר לפני שקונים רכב, בעזרת הידע המקצועי של אנשי חברת ענק המצברים שערכו את המדריך המקוצר במיוחד בשבילכם.

מה היא הדרך הנכונה לבדוק מצבר לפני שקונים רכב חדש?

הדרך הנכונה לבדוק מצבר לפני שקונים רכב חדש, מבוססת על שלושת הדרישות הבאות:

  1. תעודת האחריות – כמו שלא קונים כלי רכב מיד ראשונה בלי תעודת אחריות, כך לא מבצעים רכישה של כלי רכב מיד שנייה בלי תעודת אחריות על המצבר.
  2. שלמות המצבר – אל תהססו לפתוח את מכסה המנוע ולהסתכל על השלמות הפיזית של מצבר הרכב שלכם, כי רק כך תדעו שאתם מקבלים מוצר שאינו פגום או מסוכן לשימוש.
  3. המספר הסידורי של המצבר – בשביל לוודא שאתם מחזיקים בתעודת האחריות המקורית והמצבר איתו אתם רוכשים את הרכב הוא המצבר האמיתי, צריך לבדוק את המספר הסידורי של המצבר אל מול תעודת האחריות.

אל תקלו ראש בתקינות המצבר

מצבר טוב לרכב הוא מוצר שיכול לספק לכם נסיעה בטוחה וחלקה, אך גם שקט כלכלי לחודשי או השנים הראשונות עם כלי הרכב החדש שלכם. במקום למצוא את עצמכם רצים בין מוסכים ומבצעים תיקונים שונים בבהילות, אתם יכולים לנצל את כלי הרכב החדש שלכם לטובת נסיעות משפחתיות מהנות במיוחד. ואם אתם לא בטוחים שמדובר על המצבר האיכותי ביותר שאפשר למצוא, יתכן שתרצו לפנות לעזרת אנשי ענק המצברים כדי לבצע בדיקה טרם הרכישה.

מצבר לרכב במחיר משתלם? צרו קשר עכשיו: 072-390-1108!

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
המצבר לרכב שלי

המצבר לרכב שלי

מבחר מצברים של מיטב היצרנים במקום אחד! אנו בעלי 45 שנה של ניסיון בתחום המצברים, דור שני שמנהל את קומפלקס המצברים.

מאמרים נוספים מהבלוג שלנו

מצברים מהקטלוג שלנו