מחיר החלפת מצבר - כמה עולה מצבר?

יום אחד נכנסתם לרכבכם וגיליתם כי הרכב כלל לא מניע. אין דבר יותר מתסכל מכך, במיוחד אם אתם קצרים בזמן או רוצים כבר להגיע הביתה לאחר יום עבודה ארוך, יכולות להיות סיבות שונות לאי יכולת הנעת הרכב, אחת מהן קשורה לידית ההילוכים של הרכב.

לצורך ביטחון בזמן ההנעה של הרכב, יצרניות הרכב השונות אינן מאפשרות הנעה של הרכב כאשר מוט ההילוכים נמצא בהילוך שהוא לא חנייה.

איך נקבע מחיר החלפת מצברים וכמה עולה החלפת מצברים?

לכן, דבר ראשון לפני שרצים לבדוק כמה עולה להחליף מצבר, מומלץ לוודא כי מוט ההילוכים אכן נמצא בהילוך חנייה (P) ברכב לפני שמניעים אותו. אם הרכב עדיין לא מניע, הבעיה היא כנראה במצבר של הרכב שהפך להיות חלש ולא שימושי ויש צורך להחליפו בהקדם.

מצבר לרכב במחיר משתלם? צרו קשר עכשיו: 072-390-1108!

מחיר החלפת מצברים

מהו תפקידו של המצבר ברכב?
המצבר הנמצא ברכבים משמש כסוללה חשמלית עבור כל החלקים ומערכות החשמל שיש ברכב. המצבר אחראי בין השאר על הפעלת האורות ברכב, המזגן, מגבי השמשות, האזעקה, חלונות חשמליים, מנגנון נעילת ופתיחת הדלת וגם על מנגנון ההצתה של הרכב.

בזמן סיבוב המפתח במתג ההצתה ברכב (סוויץ'), המצבר מקבל את האות להעביר זרם חשמלי נדרש לצורך הנעת הרכב וכניסתו לפעולה. כאשר המצבר חלש, הוא אינו יכול לספק את הפעולה הזו דבר שלא מאפשר הנעה תקינה של הרכב לצורך נסיעה.

כיצד ניתן לדעת האם המצבר זקוק להחלפה?
באמצעות בדיקה מהירה אפשר להבין האם הרכב אינו מניע בגלל שהמצבר חלש, ולכן יש צורך להחליפו בחדש.

נסו להדליק מערכות חשמל שונות ברכב שאינן זקוקות להנעת הרכב כמו אורות, מגבי השמשות, צופר וכו'. אם אותן מערכות לא מגיבות כלל – זהו סימן מובהק כי קיימת בעיה במצבר, והוא אינו מסוגל לספק את רמת המתח הדרושה.

כדי לא להגיע למצב בו המצבר שובק חיים לחלוטין – מומלץ לבצע כמה בדיקות פשוטות, אותן ניתן לעשות באופן עצמאי, כדי לדעת האם חייו של המצבר עומדים להיגמר.

מכיוון שהמצבר מספק חשמל לכל המערכות החשמליות ברכב, נסו להבחין האם קיים שינוי באותן מערכות לאחר הנעת הרכב. לדוגמה, אם בזמן שהאורות, המזגן ומערכת השמע עובדים יחד קיים עמעום באורות של לוח המחוונים ברכב, זהו סימן מקדים לכך שהמצבר נחלש ואינו מסוגל לספק את כמות הזרם החשמלי הדרושה להפעלת כלל מערכות החשמל. ועכשיו לשאלה החשובה – כמה עולה להחליף מצבר?

מהו מחיר החלפת מצבר? בררו כמה עולה מצבר בקטלוג שלנו!
לאחר שהבנתם כי עליכם להחליף מצבר חדש, בין אם מדובר על מצב בו המצבר נחלש לאחר כמה שנים של שימוש או כל תקלה אחרת שפגעה בתפקודו, מומלץ לבצע השוואות מחירים של מצברים חדשים לרכב. המצבר לרכב שלי מציע לכם קטלוג מצברים מגוון בו ניתן למצוא את המצברים האיכותיים והטובים ביותר, בו מפורט מחיר החלפת מצברים. כדאי לדעת כי מחיר המצבר משתנה בהתאם לסוג המצבר הדרוש לרכב, היצרן של המצבר ודרך ההחלפה של המצבר הישן בחדש.

דילוג לתוכן