מצברים בחולון

בדיקת מצבר

מה יכול להיות יותר מתסכל מאשר להיכנס לרכב ולגלות שהוא פשוט לא מניע? מדובר על אחד המצבים המעיקים ביותר שניתן לפגוש, במיוחד אם מדובר על תזמון לא נוח, כמו למשל בדרך לעבודה, לפגישה חשובה או לסידורים שלא ניתנים לדיחוי. אנשים רבים מדווחים כי המצבר ברכב שלהם החליט להתרוקן סופית, דווקא כשהם היו זקוקים לרכב יותר מכל.

במידה ואתם נמצאים באזור המרכז למשל, ניתן למצוא לא מעט מקומות שניתן למצוא בהם מצברים בחולון. אחת האופציות היא לבקש מנהג אחר שיתניע אתכם, דבר שיכול להספיק כדי שתוכלו להגיע לחנות ייעודית, מוסך או אם אתם ממש ממהרים, אז לפגישה שלכם בעיר או לעבודה. ברגע שנכנסתם למזגן ורמת הלחץ ירדה, אתם מוזמנים להתקשר לחברת מצבר לרכב שלי, אשר מספקת מצברים איכותיים עד לבית הלקוח.

מצברים בחולון – למה בכלל צריך להחליף מצבר ברכב?

כאמור, ברגע שהמצבר מתרוקן לחלוטין, ניתן להתניע את הרכב באמצעות כבלים. מדובר על דרך פשוטה וזמינה, היות ולאחר ההתנעה הראשונה אין סיכוי שהרכב יפסיק לנסוע באמצע הדרך, כך שזהו למעשה פתרון מהיר ויעיל לשעת חירום. אך חשוב לזכור כי ברגע שתכבו את הרכב, הסיכוי שתצליחו להתניע אותו בצורה רגילה שואף לאפס. לכן כדאי לא לזניח את המצב, אלא להחליף את המצבר ברגע שהוא מתרוקן, ועדיף אפילו קצת לפני זה.

מצבר לרכב במחיר משתלם? צרו קשר עכשיו: 072-390-1108!

מי שיהיה מספיק אחראי, יקפיד להחליף את מצבר הרכב אחת ל- 3 – 4 שנים, דבר שיבטיח שקט נפשי ונסיעה חלקה, ללא שום סכנה שהרכב לא יתניע או שהמצבר ייגמר באופן מפתיע. חשוב להבין כי המצבר מהווה למעשה סוג של סוללה חשמלית, אשר נטענת באמצעות האלטרנטור, בזמן שהרכב נוסע. כך שכל עוד הרכב נוסע, אין שום סיכוי שהמצבר ייגמר. אך מצבר ישן ובלוי לא יצליח לספק את כמות הזרם הדרושה לצורך פעילות תקינה של הרכב על כל מערכות החשמל שהוא מכיל, ולכן יש להחליף אותו אחת לתקופה.

מצברים בחולון – כיצד תדעו שהמצבר שלכם עומד להתרוקן?

לא רבים מודעים לכך, אך למעשה המצבר אינו מפסיק לעבוד ביום בהיר אחד. מדובר על תהליך הדרגתי שלוקח זמן, במהלכו ניתן לראות סימנים מקדימים המאותתים לנו כי הגיע הזמן להחליף את המצבר. ניתן למצוא סימנים שונים, בין היתר חוסר היכולת להתניע את הרכב בניסיון הראשון, רעשי תקתוק בזמן ההתנעה, קושי של הרכב לנסוע עם מזגן, אורות ורדיו בו זמנית ועוד. כמו כן, כדאי לדעת כי למצבר יש תאריך פג תוקף, כך שחשוב לזכור מתי בדיוק רכשתם אותו, ולא לשכוח להחליפו אחת ל3 – 4 שנים.

לסיכום, כל מי שזקוק להחלפת מצברים בחולון, מוזמן לפנות לחברת מצבר לרכב שלי. מדובר על חברה מקצועית ואמינה, המקפידה לעבוד עם המצברים האיכותיים ביותר בשוק ולספק שירות מקצועי וייעוץ אישי לכל לקוח.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
המצבר לרכב שלי

המצבר לרכב שלי

מבחר מצברים של מיטב היצרנים במקום אחד! אנו בעלי 45 שנה של ניסיון בתחום המצברים, דור שני שמנהל את קומפלקס המצברים.

מאמרים נוספים מהבלוג שלנו

מצברים מהקטלוג שלנו