מצברים בבת ים

מצברים בבת ים

בת ים נחשבת לעיר מרכזית, הגובלת בתל אביב יפו ומכילה בתוכה את החופים היפים והמיוחדים ביותר בארץ. מדובר על עיר מיוחדת במינה, המכילה טיילת מרהיבה, בתי קפה ופאבים הפזורים ליד הים וכמובן מרכזים מסחריים וחנויות מכל הסוגים ומכל המינים. מסיבות אלו בדיוק, אנשים רבים בוחרים לגור בעיר וליהנות מכל השפע הזה. אך מעבר לתושבי העיר עצמה, מגיעים לעיר גם לא מעט תיירים ואנשים שפשוט רוצים לבקר בטיילת וליהנות מהיופי והעוצמה של הים.

אך מה ניתן לעשות במידה והגעתם למקום וגיליתם שהלך לכם המצבר? האם כדאי לבקש עזרה מנהגים אחרים לצורך התנעה בכבלים או שפשוט להזמין את חברת מצבר לרכב שלי, על מנת שיחליפו לכם מצבר במקום? הכול תלוי כמובן ברמת הדחיפות שלכם, היות ותמיד ניתן לבקש ממישהו להתניע אתכם, ורק לאחר שהגעתם הביתה והורדתם את הילדים והתיקים, תוכלו להתקשר לחברה שמספקת מצברים עד הבית כדי שיגיעו להחליף לכם מצבר. מצד שני, אפשר גם לשבת בבית קפה או ליהנות מחוף הים, ולחכות לנציג של החברה שיגיע עד אליכם.

מצברים בבת ים – מספר עובדות שלא כולם מודעים אליהם

קודם כל, כדאי לדעת כי במידה והמצבר שלכם התרוקן והרכב לא מתניע, אין לכם מה להיכנס ללחץ או לפאניקה. בסך הכול מדובר על עניין קטן, שניתן לפתור נורא בקלות ומבלי להוציא סכומי כסף משמעותיים. לכן אם אתם נכנסים לרכב, מסובבים את המפתח ושום דבר לא קורה, קחו נשימה עמוקה ואל תלחצו. החלפת מצבר היא פעולה פשוטה ושגרתית שיש לבצע אחת למספר שנים, בהתאם לסוג הרכב שלכם, צורת הנהיגה שלכם ואיכות המצבר.

מצבר לרכב במחיר משתלם? צרו קשר עכשיו: 072-390-1108!

ניתן למשל למצוא בארץ לא מעט סוגים שונים של מצברים, אך חשוב לזכור כי לא כולם זהים באיכות ובעמידות שלהם. ישנם מצברים איכותיים במיוחד המגיעים מחברות גדולות ומוכרות, אשר מספקות אחריות מלאה על המצבר למשך 3 שנים, לצד מצברים שמגיעים מחברות לא מוכרות ועם אחריות חלקית לתקופה קצרה בלבד. כמובן שמומלץ לבחור במצבר איכותי יותר שמגיע עם אחריות, היות ולא ניתן לדעת מה יקרה בעתיד, ולכן עדיף תמיד להקטין את הסיכונים. 

נקודה חשובה נוספת שכדאי לקחת בחשבון, היא העובדה שהמצבר חייב להתאים לסוג הרכב שלכם ולשנתון שלו. התקנה של מצבר שאינו תואם להגדרות היצרן, עלולה לגרום ללא מעט בעיות למערכת החשמל של הרכב. לכן חשוב לוודא כי המצבר תואם וכמובן שתהליך ההתקנה נעשה אך ורק על ידי איש מקצוע שמכיר את העבודה ויודע בדיוק כיצד לעשות זאת בצורה הבטיחותית והתקנית ביותר. התקנה לקויה עלולה לפגום בפעילות המצבר ובכך לקצר באופן משמעותי את אורך החיים שלו. 

לסיכום, כל מי שזקוק לשירותי החלפה של מצברים בבת ים, חייב לפנות לחברת מצבר לרכב שלי. החברה מספקת שירות אמין ומקצועי עד לבית הלקוח.

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
המצבר לרכב שלי

המצבר לרכב שלי

מבחר מצברים של מיטב היצרנים במקום אחד! אנו בעלי 45 שנה של ניסיון בתחום המצברים, דור שני שמנהל את קומפלקס המצברים.

מאמרים נוספים מהבלוג שלנו

מצברים מהקטלוג שלנו