מצברים באור יהודה

מצברים באור יהודה

מצברים באור יהודה, בדיוק כמו בכל עיר אחרת, ניתן לרכוש בחנות ייעודית, במוסך או לחילופין להזמין את שירותיה של חברה מקצועית ואמינה שמתמחה בתחום. כל אחד עלול להגיע למצב שבו המצבר ברכב הלך, דבר שכמובן מונע מהרכב להתניע. חברת מצבר לרכב שלי נחשבת לאחת החברות המומלצות והמוכרות ביותר בשוק, אשר מספקת שירותי מצבר עד הבית.

במילים אחרות, במקום לשבור את הראש ולנסות להתניע את הרכב עם כבלים או עם מתקן ייעודי, לעמוד בפקקים ולפחד שהרכב ייכבה באמצע הנסיעה, ניתן לשבת בנוחות במזגן של הבית או של העבודה, ולחכות לאיש מקצוע שיגיע עד אליכם. נציגי החברה מגיעים עד לרכב של הלקוח, מתאימים לו מצבר שמתאים לסוג הרכב ולשנתון שלו וכמובן דואגים להתקין את המצבר החדש בצורה תקנית ובטיחותית ביותר.

מצברים באור יהודה – מה כדאי לבדוק לפני שרוכשים מצבר חדש?

בדיוק כמו שאתם טורחים להחליף את הצמיגים של הרכב אחת ל – 4 שנים בממוצע, כך יש צורך להחליף גם את המצבר. מצברים איכותיים מצליחים להחזיק מעמד למשך 4 שנים, אך מצברים פחות רציניים ייגמרו הרבה לפני כן. כמו כן, אורך חיי המצבר תלוי גם בצורת הנהיגה שלכם, באורך הממוצע של הנסיעות שלכם וכמובן ביכולת שלכם לזכור לכבות אורות לפני שאתם יוצאים מהרכב.

מצבר לרכב במחיר משתלם? צרו קשר עכשיו: 072-390-1108!

אך במידה והגיע הזמן להחליף את המצבר שלכם, או שאתם כבר רואים את הסימנים המקדימים המסמנים שהמצבר נחלש, כדאי שתתחילו לבחור את המצבר הבא.

כדאי לדעת כי לא כל מצבר מתאים לכל סוג של רכב, היות ומצברים מסוימים יהיו חלשים מכדי להזרים זרם חשמלי לרכב שלכם ולכל אביזרי החשמל המותקנים בו. במקרה הפחות טוב, המצבר שתתקינו יהיה חזק מידי, דבר שעלול לגרום לנזק בלתי הפיך למערכת החשמל של הרכב. לכן הדבר הראשון שתרצו לעשות, הוא לוודא אילו סוגי מצברים מתאימים לסוג הרכב שלכם ולשנתון שלו. השלב הבא, יהיה לבחור מצבר איכותי ואמין, אשר יוכל לבצע את העבודה לאורך זמן ללא תקלות וללא בעיות מיוחדות. כדאי כמובן לבחור במצבר שמגיע עם אחריות מקיפה וארוכת טווח, דבר שיבטיח לכם שקט נפשי לאורך זמן.

מומלץ להציץ על תאריך הייצור של המצבר, ולוודא שלא מדובר על מצבר ישן שיעבוד פחות טוב, כמו כן, מומלץ לוודא שהמצבר עומד בתו תקן ישראלי. מבחינת מחיר, ניתן לראות טווח מחירים רחב ביותר, כך שתוכלו לבחור במצבר שהכי מתאים לכיס שלכם.

לסיכום, כל מי שמחפש מצברים באור יהודה, ימצא את מבוקשו בחברת מצבר לרכב שלי. במקום לכתת רגליים למוסך הקרוב או לנסוע לחנות ייעודית ולעמוד בתור, תוכלו לשבת בנוחות שלכם בבית, במשרד או בבית קפה קרוב למיקום הרכב, ולחכות לנציג החברה שיגיע למקום. הנציג ישמח לספק לכם ייעוץ לגבי סוגי המצברים המתאימים לכם ויסייע לכם להחליט לגבי ההחלטה המשתלמת ביותר עבורכם.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
המצבר לרכב שלי

המצבר לרכב שלי

מבחר מצברים של מיטב היצרנים במקום אחד! אנו בעלי 45 שנה של ניסיון בתחום המצברים, דור שני שמנהל את קומפלקס המצברים.

מאמרים נוספים מהבלוג שלנו

מצברים מהקטלוג שלנו