מצברים בגבעתיים

האם מצברים זולים באמת טובים?

מי עוד לא היה בגבעתיים? מדובר על אחת הערים המרכזיות ביותר, אשר נהנית מקרבה לתל אביב מצד אחד, אך גם משקט יחסי מהצד השני. העיר מלאה בבתי קפה, פאבים ומקומות בילוי שונים, אך מי שלא מסתפק בה, יכול ללכת כמה דקות ברגל ולחצות את הגבול למדינת תל אביב.

צעירים רבים בוחרים לחיות בגבעתיים, בזכות כל היתרונות שלה מצד אחד, והמחיר הזול ביחס לתל אביב מהצד השני. כל בוקר, ניתן לראות שיירה של מכוניות שמנסה לפלס את דרכה מתוך הרחובות הקטנים של גבעתיים לעבר נתיבי איילון המהוללים. אך ישנם אנשים, אשר קמים מוקדם בבוקר, מתארגנים מהר ורצים לכיוון הרכב כדי לצמצם למינימום את העמידה בפקקים, ומגלים להפתעתם שהלך להם המצבר. חשוב להיות מודעים לתסכול ולייאוש שעולים במעלה הגרון, ועם זאת, לא לתת להם מקום.

לא קשה למצוא מצברים בגבעתיים, ולכן אין שום סיבה להיכנס ללחץ או למתח מיותרים.

מצבר לרכב במחיר משתלם? צרו קשר עכשיו: 072-390-1108!

מצברים בגבעתיים – כיצד לבחור את המצבר האידיאלי עבורכם?

היום ניתן למצוא מגוון רחב של מצברים שונים, חלקם מגיעים מחברות מוכרות וידועות בעוד אחרים מגיעים מחברות פחות ממותגות. מי שפחות מבין בתחום, עלול לחשוב כי מדובר כאן בסך הכול בשיווק ופרסום, ולמעשה כל המצברים זהים ביכולות שלהם וברמת העמידות שלהם. אך למעשה, חשוב להבין כי ישנם מצברים איכותיים ומקצועיים, אשר יכולים להחזיק מעמד בין 3 ל – 4 שנים, לצד מצברים פשוטים ובסיסיים יותר, אשר יכולים להיגמר הרבה לפני כן.

לכן אחד הטיפים החשובים ביותר, הוא לבחור מצבר שמיוצר ומשווק אך ורק על ידי אחת החברות המוכרות והממותגות ביותר בתחום. חברות מסוג זה ירצו תמיד לשמור על המוניטין שלהן, ולכן יקפידו לייצר מוצרים איכותיים ועמידים יותר. כמו כן, רק חברות מסוג זה, יוכלו לספק לכם אחריות למשך 3 שנים, דבר שכלל אינו קיים במצברים הפשוטים יותר.

מה משפיע על אורך חיי המצבר שלכם?

אין ספק כי אחד הגורמים המשפיעים ביותר על אורך חיי המצבר, הוא האיכות של המצבר. לא כל חברה משקיעה את כל המאמצים האפשריים במטרה לייצר מצברים מקצועיים ועמידים, והדבר בהחלט נראה בשטח. אך חשוב להבין, כי גם אם רכשתם מצבר איכותי ויוקרתי מחברה מוכרת, ייתכן כי הוא ייגמר מוקדם יחסית בגלל הרגלי הנסיעה שלכם. אנשים שאינם טורחים לצאת לנסיעות ארוכות, מקצרים בעצם את תוחלת החיים שמצבר שלהם.

למעשה, רק בנסיעות ארוכות מספיק, האלטרנטור מספיק להטעין את המצבר, אך בנסיעות קצרות אין מספיק זמן ולכן המצבר אינו נטען כראוי. כך שמי שמעוניין לשמור על תקינות המצבר שלו, צריך מידי פעם להתפנק בנסיעה ארוכה כדי להבטיח את ההטענות שלו.

לסיכום, כל מי שמחפש מצברים בגבעתיים, חייב לפנות לחברה מקצועית ומוכרת כגון מצבר לרכב שלי. מדובר על חברה שמספקת לכל לקוח את המצבר המושלם עבורו.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
המצבר לרכב שלי

המצבר לרכב שלי

מבחר מצברים של מיטב היצרנים במקום אחד! אנו בעלי 45 שנה של ניסיון בתחום המצברים, דור שני שמנהל את קומפלקס המצברים.

מאמרים נוספים מהבלוג שלנו

מצברים מהקטלוג שלנו