מצברים בזול

אם חיפשתם ״מצברים בזול״, אתם לגמרי במקום הנכון – אבל לפני שתקבלו החלטה בנוגע לאיזה מצבר זול להזמין, חשוב שתדעו כמה דברים, בין אם מדובר על מצבר בזול או מצבר יקר.

המצבר ברכב מעביר לכל המערכות החשמליות בו את זרם החשמל הדרוש להפעלה שלהן, ובין השאר גם אחראי למתג ההצתה (סוויץ') של הרכב.

מצבר שאינו תקין או חלש, אינו יכול לספק את זרם החשמל הדרוש, וכך נוצר מצב בו הרכב כלל לא מניע. מכיוון שלכל מצבר יש את אורך החיים שלו, מומלץ לעקוב אחר תאריך הייצור והתקנת המצבר ברכב גם כשאתם רוכשים מצברים זולים

מצבר לרכב במחיר משתלם? צרו קשר עכשיו: 072-390-1108!

מצברים השייכים ליצרניות מהימנות ואיכותיות מחזיקים בממוצע שלוש עד ארבע שנים, כך שאם המצבר שלכם כבר עבר את ארבע השנים – רוב הסיכויים כי בהנעה הבאה של רכבכם הרכב פשוט לא יצליח להניע, בגלל מצבר ישן ובלוי.

לכן, כדי לחסוך את אי הנעימות, בדקו את תאריך התפוגה של המצבר והחליפו אותו בהקדם בחדש.

האם כדאי להתקין ברכב מצבר משומש בזמן החלפת מצבר בזול?

כאמור, המצבר ברכב מתפקד כסוללה חשמלית המעבירה מתח בין כל המערכות החשמליות ברכב. לכן קיימת חשיבות לסוג ואיכות המצבר שהותקן ברכב.

למרות שניתן להשיג מצברים בזול כשהם משומשים, זהו דבר שאינו מומלץ ואף יכול להיות לא בטיחותי. 

מצברים משומשים אלו מצברים שהוצאו מרכבים שירדו מהכביש מסיבה כזו או אחרת, כך שהם לא מיצו את הפוטנציאל המלא שלהם. אך למרות זאת, מדובר במצבר משומש שקשה לדעת האם הוא יהיה איכותי בהתקנתו ברכב וכמה זמן הוא יחזיק ללא צורך בהחלפתו בחדש.

לכן, כדי לחסוך את כאב הראש וחוסר הידיעה של איכות המצבר המשומש, מומלץ לרכוש מצבר חדש ואיכותי של יצרן מוכר כדי לנסוע בראש שקט וללא דאגות במשך מספר שנים.

מצברים זולים ויקרים – מהי העלות של מצבר חדש לרכב?

מה נחשב להחלפת מצבר בזול? אם אתם מחפשים מצבר זול, כיום ניתן למצוא מגוון ענק של מצברים מסוגים, יצרנים ועוצמות שונות. כדי לדעת איזה מצבר מתאים לרכב, יש לעקוב אחר הוראות היצרן של הרכב ולוודא את סוג המצבר הדרוש לפעילות תקינה שלו.

ישנם רכבים הזקוקים לעוצמת חשמל גדולה יותר, ולכן המצבר המתאים עבורם הוא כזה בעל עוצמה של 60 אמפר.

לעומת זאת ברכבים סטנדרטיים, כמו רכבים פרטיים, עוצמת המצבר תהיה בדרך כלל 40 אמפר ולאופנועים או רכב מנועי קטן אחר אפילו 20 אמפר. 

מכיוון שקיימים סוגים שונים של מצברים, העלות שלהם משתנה בהתאם לסוג, עוצמה והיצרן של המצבר.

כדאי לרכוש את המצבר המתאים לסוג הרכב שלכם יחד עם בחירה במצבר איכותי של יצרן מוכר ומהימן.

החלפת מצברים בזול

המצבר לרכב שלי מציעה לכם מגוון ענק של מצברים מכל הסוגים והעוצמות של מיטב היצרנים בשוק. באמצעות נציגי השירות שלנו או הקטלוג הקיים באתר, תוכלו לבחור את המצבר המתאים לכם מבחינת תקציב ואיכות.

נוסף על כך, אנו מעניקים שירות מכירת ואספקת מצברים עד בית הלקוח. אם נתקעתם עם הרכב בגלל מצבר לקוי או ישן, נשמח להגיע עד אליכם במהירות ולהחליפו במקצועיות, צרו קשר.

דילוג לתוכן